Trenerzy

Dr Joanna Heidtman

Psycholog i socjolog, trener biznesu, konsultant, executive coach

Dr Paulina Sobiczewska

Psycholog społeczny, doktor nauk humanistycznych, dyplomowany trener grupowy, Dyrektor ds. programów rozwojowych i szkoleń SWPS Innowacje

Agnieszka M. Staroń

Trener, coach (certyfikat ICC), mentor (Akademia Mentora MSM), mediator, facylitator i konsultant z praktycznym doświadczeniem w biznesie.

Klaudia Tolman

Jest członkinią International Forum of Visual Practitioners i nazywana jest „matką założycielką” ruchu Visual Thinking w Polsce

Malwina Puchalska-Kamińska

Psycholog, trenerka biznesu, wykładowca na Uniwersytecie SWPS, autorka książek i publikacji naukowych z obszaru motywacji, efektywności osobistej i job crafting

Sławomir Prusakowski

Psycholog, trener, nauczyciel akademicki, doradca, Trener Biznesu, jako master trener przeszkolił ponad 300 osób w kompetencjach trenerskich

Zdzisław Hofman

Trener-superwizor i członek Rady Programowej w Instytucie Tutoringu Szkolnego, współzałożyciel Stowarzyszenia KLANZA.

Dr Mirosława Leopold

Psycholog, coach, kierownik merytoryczny “Psychologii dla coachów i mentorów” w Uniwersytecie SWPS

Dr Magdalena Majdak

Nauczyciel emisji głosu, językoznawca, pracownik Instytutu Języka Polskiego PAN, absolwentka szkoły muzycznej

Joanna Średnicka

Certyfikowana projektantka NASAGA, współzałożycielka Pracowni Gier Szkoleniowych

Roman Cieśla

Trener, szkoleniowiec, asesor, posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma w Noble Manhattan Coaching

Rafał Żak

Trener, mówca, autor książek, w tym “Trener w rolach głównych. Podręcznik pracy trenera”

Patrycja Korpacka-Błaszczuk

Dyrektor Merytoryczny Brian Tracy International Polska. Doświadczony certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu

Mariusz Błaszczuk

Dyrektor merytoryczny i akredytowany trener biznesu Brian Tracy International, praktyk biznesu, autor licznych publikacji branżowych

Paweł Kopijer

Doświadczony menedżer i biznesmen. Posiada amerykańskie certyfikaty Modelu ROI™, J.J.Phillips, ROI Institute oraz metodologii HPI, ASTD. Certyfikowany Coach LMI™.

Tomasz Chyrchel

Ekspert w temacie projektowania innowacji oraz rozwoju kreatywności. Project Manager – nowych produktów, usług oraz digitalizacji procesów.

Dr Dorota Wiśniewska-Juszczak

Psycholog społeczny, trener, konsultant i coach, kierownik merytoryczny studiów podyplomowych “Creative Leadership”

Dr Agnieszka Mościcka-Teske

Psycholożka, psychoterapeutka, dyplomowana trenerka umiejętności psychologicznych, autorka licznych publikacji naukowych

Joanna Trochimczuk

Psycholog społeczny, dyplomowany trener grupowy, specjalista w zakresie rozwoju kompetencji społecznych oraz psychoedukacji.

Piotr Kwietniewski

Trener, praktyk biznesu z doświadczeniem jako project manager. Prowadzi szkolenia i coaching dla organizacji.

Jacek Rozenek

Aktor, absolwent Akademii Teatralnej w Warszawie.

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług oraz zbierania statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. Więcej informacji cookies

Ustawienia plików cookie

Poniżej możesz wybrać, jakie rodzaje plików cookie akceptujesz na tej stronie. Kliknij przycisk „Zapisz ustawienia plików cookie”, aby zastosować swój wybór.

FunctionalPliki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszych stron. Pozwalają ulepszać treści, które udostępniamy w naszym serwisie.

AnalyticalDzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy stronami.Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom.

Social mediaPliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.

AdvertisingTe pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do wymagań konkretnych osób, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć służą również do określenia skuteczności naszych reklam.

OtherNasza strona internetowa umieszcza pliki cookie stron trzecich z innych usług stron trzecich, które nie są analitycznymi, mediami społecznościowymi ani reklamami.