Sławomir Prusakowski

Psycholog, trener,  trener biznesu, nauczyciel akademicki, doradca. Przeprowadził ponad 14000 godzin szkoleń, w tym ponad 1400 godzin treningów interpersonalnych.

Od 2003 r. pracuje jako edukator w różnych obszarach rozwoju ludzi. Jako master trener przeszkolił ponad 300 osób w kompetencjach trenerskich, w tym część jako uczestników swojej autorskiej szkoły trenerów prowadzonej w ramach projektów unijnych. Szkoli też w biznesie z tzw. kompetencji miękkich, czyli opartych na wiedzy psychologicznej i dostosowanych do potrzeb kadry menedżerskiej i zespołów specjalistów. 

Prowadził szkolenia dla takich instytucji i firm, jak: Urząd Miasta Bytom, Urząd Miasta Kraków, Dolnośląski Urząd Marszałkowski, PWC, Grupa Żywiec, Leroy Merlin, Unilever, BzWBK (teraz Santander), EricPol, Tauron.

Zajmuje się również szkoleniem nauczycieli polonijnych, wierząc, że tylko dobra jakość edukacji pomoże utrzymać tożsamość Polaków poza granicami. 

Jest laureatem nagród za działalność prospołeczną (m.in. PolCul).

Pracuje również na Uniwersytecie SWPS, gdzie pokazuje studentom psychologii i prawa, jak to, czego się uczą na wykładach, da się przełożyć na praktykę.

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług oraz zbierania statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. Więcej informacji cookies

Ustawienia plików cookie

Poniżej możesz wybrać, jakie rodzaje plików cookie akceptujesz na tej stronie. Kliknij przycisk „Zapisz ustawienia plików cookie”, aby zastosować swój wybór.

FunctionalPliki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszych stron. Pozwalają ulepszać treści, które udostępniamy w naszym serwisie.

AnalyticalDzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy stronami.Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom.

Social mediaPliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.

AdvertisingTe pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do wymagań konkretnych osób, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć służą również do określenia skuteczności naszych reklam.

OtherNasza strona internetowa umieszcza pliki cookie stron trzecich z innych usług stron trzecich, które nie są analitycznymi, mediami społecznościowymi ani reklamami.