Dorota Dwernicka

Trener kompetencji miękkich, specjalizacja bezpośrednia obsługa klienta i sprzedaż, coach, sprzedawca.

Współpracuje z Uniwersytetem SWPS od 2017 roku prowadząc szkolenia m.in. z takich tematów jak: „Skuteczne techniki sprzedaży”, „Efektywna prezentacja handlowa”, „Proaktywna i budująca informacja zwrotna”, „Jak wprowadzać zmiany skutecznie w życiu prywatnym jak i zawodowym”.

DOŚWIADCZENIE

Od 2000 roku tworzy autorskie programy rozwojowe, tj. „Akademia Profesjonalnego Handlowca” czy „Increase your happiness at work and beyond”. Prowadziła szkolenia dla takich firm jak: Play, Ursa, Hellermann Tyton, PGE Dom Maklerski, PGE GIEKS, PGE E.C.S.A., Fagron, PKO BP, Keller, Hoval, Solpharm, ABB, Luxoft, Valeo, IBM, UBS Bank, Electrolux, State Street, Orlen, PKP PLK, Eurocash, HP Enterprice, International Paper, Solpharm, Consultronix, KGHM MCZ, Amer Sports, mDevelopment, FLC Projekty, Igrzyska Europejskie 2023, Uniwersytet Rolniczy. Przy współpracy z Deloitte szkoliła alumnów Fundacji A.Pagi.

Prowadziła prelekcje o tematyce biznesowej podczas Capital Market Forum u boku Jacka Rozenka, „Women’s Business Network”, „Trading Jam  Session”, „Vet Business Forum”, „Igrzyska przedsiębiorczości” SF BCC, czy też „Art Business Festival” SF BCC. Udzieliła wywiadu dla czasopisma
„Personel i zarządzanie” i magazynu „Sukces. Poznaj trendy”.

Doświadczenie zawodowe zdobywała także pracując dla takich firm jak: PGE Energia Ciepła S.A. na stanowisku Specjalista ds. szkoleń, FLC Projekty jako Happiness Manager i coach, Smart Tel Plus jako HR Manager & Coach. Pracując dla Biosense Webster Johnson&Johnson oraz GlaxoSmithKline odbyła i przeprowadziła setki szkoleń sprzedażowych i produktowych w Polsce i za granicą, np. w Johnson & Johnson Institute at Hamburg. Jej skuteczność zawodowa została potwierdzona takimi nagrodami jak: I miejsce w konkursie „Top EMEA Sales Award” (Europe, Middle East, Africa), I miejsce w konkursie „Excellent Medical Representative of the Year”, II miejsce w konkursie „Top EMEA Sales”. Prowadzi własne firmy: szkoleniową oraz pośrednictwa nieruchomości.

WYKSZTAŁCENIE

W 2005 ukończyła kierunek „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” na studiach podyplomowych Uniwersytetu Jagiellońskiego(UJ). Certyfikat trenera kompetencji miękkich uzyskała kończąc kurs prowadzony przez „Szkołę Trenerów Centrum Skutecznego Działania”, realizowany w ramach Studiów Podyplomowych UJ. Certyfikat coacha zdobyła kończąc kurs „Studia Zawodowe Coachingu MUKOID”. Odbyła także szkolenie „Train The Trainer” Joanny Rady, „Zarządzanie procesami” OpenHorizon, „Budowanie współpracy” Illuminati, „Rozmowy rekrutacyjne” K.Majewska,
„Zarządzanie projektami” ODITK. Jest certyfikowanym trenerem „The Secret”. Warsztat trenerski i sprzedażowy doskonaliła ucząc się bezpośrednio od Briana Tracy, Antoniego Robbinsa, czy też Marc’a Roberge (HBRP ICAN).

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług oraz zbierania statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. Więcej informacji cookies

Ustawienia plików cookie

Poniżej możesz wybrać, jakie rodzaje plików cookie akceptujesz na tej stronie. Kliknij przycisk „Zapisz ustawienia plików cookie”, aby zastosować swój wybór.

FunkcjonalnePliki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszych stron. Pozwalają ulepszać treści, które udostępniamy w naszym serwisie.

AnalityczneDzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy stronami.Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom.

Social mediaPliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.

ReklamaTe pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do wymagań konkretnych osób, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć służą również do określenia skuteczności naszych reklam.

PozostałeNasza strona internetowa umieszcza pliki cookie stron trzecich z innych usług stron trzecich, które nie są analitycznymi, mediami społecznościowymi ani reklamami.