Tomasz Chyrchel

Ekspert w temacie projektowania innowacji oraz rozwoju kreatywności. Od 5 lat zarządza zespołami pracującymi zdalnie w roli Interim Project Managera – głównie w projektach związanych z tworzeniem nowych produktów, usług oraz digitalizacją procesów.

DOŚWIADCZENIE

Obecnie interim w roli Service Design Lead (Artificial Intelligence) w firmie CliniRem. W roli trenera prowadzi projekty rozwojowe w obszarach innowacji i kompetencji managerskich / pracy zespołowej. W ramach programów szkoleniowych specjalizuje się w takich obszarach jak: kreatywność, Design thinking, Service Desing, Lean Start-up, Management 3.0, oraz kompetencjach związanych z efektywną pracą w zespole (feedback, rozwiązywanie konfliktów, radzenie sobie ze zmianą).  Od 2013 roku jest certyfikowanym coachem, specjalizującym się w projektach rozwoju kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla. Ukończył studia z zakresu psychologii twórczości (Uniwersytet SWPS) oraz podyplomowe z zakresu prowadzenia i monitorowania badań klinicznych (Akademia Leona Koźmińskiego). Ukończył szkołę trenerów kreatywności Grupy TROP, międzynarodowy kurs trenerów i coachów w Bukareszcie oraz trening dla trenerów kreatywności w Atenach. Absolwent kursów kreatywności, design thinking oraz gamifikacji prowadzonych przez profesorów Uniwersytetu Stanforda, Uniwersytetu Vanderbilt oraz Stanu Pensylwania w USA. Współpracuje z międzynarodowymi ośrodkami naukowymi w obszarze prowadzenia badań nad kreatywnością (Międzynarodowe Centrum Kreatywności przy Buffalo State University).

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług oraz zbierania statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. Więcej informacji cookies

Ustawienia plików cookie

Poniżej możesz wybrać, jakie rodzaje plików cookie akceptujesz na tej stronie. Kliknij przycisk „Zapisz ustawienia plików cookie”, aby zastosować swój wybór.

FunkcjonalnePliki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszych stron. Pozwalają ulepszać treści, które udostępniamy w naszym serwisie.

AnalityczneDzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy stronami.Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom.

Social mediaPliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.

ReklamaTe pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do wymagań konkretnych osób, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć służą również do określenia skuteczności naszych reklam.

PozostałeNasza strona internetowa umieszcza pliki cookie stron trzecich z innych usług stron trzecich, które nie są analitycznymi, mediami społecznościowymi ani reklamami.