Dr Paulina Sobiczewska

Psycholog społeczny, doktor nauk humanistycznych, dyplomowany trener grupowy.

Od 2003 r. prowadzi szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych Uniwersytetu SWPS z zakresu psychoedukacji. Specjalizuje się w zwiększaniu osobistej wydajności. Pasjonatka optymalizowania skuteczności, efektywnego wykorzystania czasu i energii. Autorka audiobooka „Instrukcja obsługi głowy. Jak wykorzystać naturalne mechanizmy do osiągania celów”.

 

DOŚWIADCZENIE

Przeprowadziła ponad 4000 godzin szkoleniowych dla instytucji budżetowych (m.in. Ministerstwo Obrony Narodowej, Ministerstwo Sprawiedliwości, Najwyższa Izba Kontroli,  Ambasada Niemiec, Urząd Gminy, Urzędy Pracy, Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, Krajowy Sąd Dyscyplinarny, Krajowa Izba Radców Prawnych, urzędy pracy) oraz korporacji i firm (m.in. Unilever, Medicover, Tchibo, Decathlon, Bayer, Santander, Nutricia Grupa Danone, Aviva, Media Markt, Mary Kay, Centrum Medyczne Enel-Med, Grupa Radiowa Time – Radio Eska). 

Dyrektor ds. programów rozwojowych i szkoleń SWPS Innowacje, dyrektor merytoryczny Szkoły Trenerów Uniwersytetu SWPS. Konsultant merytoryczny Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń Uniwersytetu SWPS, kierownik studiów podyplomowych Praktyczna Psychologia Motywacji od 2012 r. realizowanych corocznie przez Uniwersytet SWPS.

Wielokrotny gość, ekspert i komentator takich mediów, jak: TVN CNBC, Polsat News, Radio PIN, „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, Wprost 24, „Brief”, „Coaching Extra”, „Gazeta Finansowa”, „Gazeta Prawna”, „Zwierciadło”,  „Dziennik Gazeta Prawna”, Centrum Nauki Kopernik.

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług oraz zbierania statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. Więcej informacji cookies

Ustawienia plików cookie

Poniżej możesz wybrać, jakie rodzaje plików cookie akceptujesz na tej stronie. Kliknij przycisk „Zapisz ustawienia plików cookie”, aby zastosować swój wybór.

FunctionalPliki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszych stron. Pozwalają ulepszać treści, które udostępniamy w naszym serwisie.

AnalyticalDzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy stronami.Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom.

Social mediaPliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.

AdvertisingTe pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do wymagań konkretnych osób, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć służą również do określenia skuteczności naszych reklam.

OtherNasza strona internetowa umieszcza pliki cookie stron trzecich z innych usług stron trzecich, które nie są analitycznymi, mediami społecznościowymi ani reklamami.