Patrycja Korpacka-Błaszczuk

Dyrektor Merytoryczny Brian Tracy International Polska.

Doświadczony, certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu. 

Współautorka książki „Sięgaj dalej” skierowanej do handlowców, trenerów i coachów, a także autorka publikacji branżowych.

Międzynarodowy akredytowany trener Brian Tracy International (Master Class Business Trainer).

Występowała na jednej scenie m.in. z takimi osobami, jak: Michael Tracy, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz.

Autorka innowacyjnych metod i narzędzi menedżerskich oraz sprzedażowych. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, specjalistami, handlowcami oraz tysiącami osób zainteresowanymi swoim rozwojem.

Twórca projektów i programów rozwojowych podnoszących wzrost sprzedaży i efektywność pracy u klientów korporacyjnych.

Liczne nagrody, satysfakcja oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jej zaangażowanie i osiągnięcia, a także powodują ciągłe dążenie do podwyższania poprzeczki szkoleniowej.

Jej usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń.

„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze najpilniejszym uczniem”. M.G.

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także, cieszących się dużym uznaniem prestiżowych szkół coachingowych i trenerskich.

KLUCZOWE KWALIFIKACJE ZAWODOWE

  • wieloletnie, praktyczne doświadczenie w projektowaniu, przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń, tworzeniu programów i materiałów szkoleniowych z zakresu m.in.: umiejętności menedżerskich, psychologii sprzedaży, wdrażania standardów, coachingu, zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacji interpersonalnej, negocjacji, asertywności, automotywacji  w biznesie, kreatywności, umiejętności trenerskich itd.,
  • wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu coachingów i doradztwa,
  • 7-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć na szczeblu akademickim.

Jest wykładowcą współpracującym w Wyższej Szkole Handlowej oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Współpracowała projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.

Prowadziła szkolenia i współpracowała z takimi firmami, jak: BP Polska, Ikea, Zott, Santander, Mitsubishi, Inglot, T-Mobile, Lotos, Mary Kay Ash, Grupa Pracuj, Stock, Super-Pharm, Bionorica, Nestle Polska, Poldent, EduBroker, SG Leasing, Makro, Grupa Zarmen, MDDP Akademia Biznesu, PARP, Thule Group, ZUS, Jysk, Dom Development, Sądy Rejonowe, Mostostal, Intercars, Sysmex, Brenderup, PKP Intercity, PGE, TÜV Akademia Polska, Cersanit, Porty Lotnicze czy Toyota.

OPINIE

  • Projektowanie warsztatów i ćwiczeń szkoleniowych dla biznesu.

    Fantastyczna energia obu prowadzących. 140% oczekiwań spełnionych. Dziękuję bardzo za inspirację do działania.

    uczestnik III edycji

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług oraz zbierania statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. Więcej informacji cookies

Ustawienia plików cookie

Poniżej możesz wybrać, jakie rodzaje plików cookie akceptujesz na tej stronie. Kliknij przycisk „Zapisz ustawienia plików cookie”, aby zastosować swój wybór.

FunkcjonalnePliki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszych stron. Pozwalają ulepszać treści, które udostępniamy w naszym serwisie.

AnalityczneDzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy stronami.Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom.

Social mediaPliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.

ReklamaTe pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do wymagań konkretnych osób, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć służą również do określenia skuteczności naszych reklam.

PozostałeNasza strona internetowa umieszcza pliki cookie stron trzecich z innych usług stron trzecich, które nie są analitycznymi, mediami społecznościowymi ani reklamami.